lostinnyc.blogg.se

Vår resa till New York 25 sep-4 okt 2012

Threading

Kategori: Resa Island-NYC

Anki drog in mig på ett ställe där man gjorde Threading för $7.
Ok, tänkte jag. Tog 15 sek på ögonbrynen. Sen frågade hon om hon skulle ta mustaschen:)
Jag sa JA till det. Åh shit, va ont det gjorde. Tårarna bara rann!
Och 15 sekunder till kostade mig $12!!
Vilken timpenning! Men fin blev man.

Det roliga var att dom lurade på Anki samma sak. När hon var klar med sina ögonbryn lockade dom till henne ner i stolen igen och gjorde mustaschen. Inte Gratis som Anki trodde.
Må tro hon ångrade sig. Att bli lurad så där!

Nu ska vi ut på stan. Runt Broadway vid 18-22 gatan. Regnar nu tyvärr.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ta lite kort på lägenheten! om du får alltså vore kul att se hur ni har det. Hälsa!!! Jag är så avis ;) Kram

    2012-09-28 | 19:38:39

Kommentera inlägget här: